DOOM Eternal
DOOM Eternal

DOOM Eternal در سال ۲۰۲۱ حالت Invasion و نقشه‌ای جدید برای BattleMode دریافت می‌کند

3.7
(10)

استودیو Id Software با انتشار پیامی اعلام کرد نقشه‌ی جدید حالت BattleMode و همچنین بخش Invasion Mode قرار است در سال ۲۰۲۱ به بازی DOOM Eternal اضافه ‌شود.

سال ۲۰۲۰ میلادی برای همه رو به پایان است و صنعت بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. استودیو Id Software که در اوایل سال جاری بازی محبوب DOOM Eternal را منتشر کرد، در صفحه‌ی توییتر رسمی بازی DOOM نامه پایان سال خود را برای جامعه بازیکنان منتشر و از آن‌ها به خاطر پشتیبانی‌شان از بازی تشکر کرد. این استودیو همچنین در مورد چالش‌های دورکاری بازیسازان، بسته‌ی الحاقی The Ancient Gods – Part 1 و پورت اخیر این بازی برای نینتندو سوییچ توسط Panic Button نیز صحبت کرد.

استودیو Id Software همچنین برنامه‌های خود برای سال آینده را اعلام کرد. این استودیو اعلام کرد که علاوه‌بر انتشار به‌روزرسانی‌ بازی DOOM Eternal برای کنسول ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 و منتشر کردن بسته‌های الحاقی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، مواردی اضافی و بهبودی کلی نیز به بازی اضافه خواهد شد.

حالت BattleMode تعدادی نقشه‌های جدید، شیاطین قابل بازی به همراه ساختار رقابتی تازه‌ای را دریافت خواهد کرد. همچنین حالت Invasion نیز برای این بازی منتشر خواهد شد و بسته‌ی الحاقی The Ancient Gods – Part 2 نقطه اوجی حماسی را برای داستانی که در بازی نسخه‌ی DOOM آغاز شد، ارائه می‌دهد.

بازی DOOM Eternal در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا در دسترس است. نسخه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 بازی در آینده یک آپگرید گرافیکی رایگان دریافت خواهند کرد اما هم‌اکنون نسخه‌های نسل قبل هنوز ازطریق قابلیت Backwards Compatibility روی آن کنسول‌ها قابل پخش هستند.

منبع:https://www.zoomg.ir/

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 10

تاکنون رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

One comment

  1. Very rapidly this site will be famous among all blogging
    viewers, due to it’s nice articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *