قوانین رابطه خوب — قانون سوم

4.9
(7)

صوت مقاله

قانون سوم:

اساس یک رابطه سالم احترام، صداقت و اعتماد است،اعتماد کردن به او تصمیم شماست و اثبات کردن آن وظیفه اوست. با کسی باشید كه عشقش را به راحتی و همیشه به شما میدهد،دریافت عشق نباید یک دعوای همیشگی باشد.

اشتباهی که در ابتدای روابط مرتکب می شویم این است که سوالات کافی نمی پرسیم چون نمیخواهیم جواب هایشان را بدانیم زیرا ممکن است جواب هایی که می خواهیم بشنویم را دوست نداشته باشیم و اینکه نمی خواهیم رابطه تمام شود؛شما از بحث درباره چیزی که ممکن است رویاتان را خراب کند اجتناب می کنید،در واقع حقیقتی که درباره عشق و تمامی زندگی وجود دارد این است که چیزی که از آن آگاهی ندارید به شما صدمه خواهد زد.هرچه اطلاعات شما درباره کسی بیشتر باشد بهتر میتوانید تصمیم بگیریدآیا آن رابطه برای شما خوب خواهد بود یا نه؟؟ و هرچه این اطلاعات کم تر باشد احتمال اینکه عصبانی و یا مایوس شوید و دلتان بشکند نیز بیشتر خواهد بود.

 راه حل سوم: 

خوش بینی صفت بسیار پسندیده ای است اما لازم است در روابط واقع بین باشید و اجازه ندهید علاقه شما به کسی چشمتان را به روی حقیقت ببندد.

قسمت اول

قسمت دوم

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

Check Also

جملاتی که کودکان با شنیدن آن احساس خوشبختی میکنند

4.5 (12) جملاتی که کودکان با شنیدن آن احساس خوشبختی میکنند ممنون که بهم کمک …

3 comments

  1. با کسی باشید که عشق را به راحتی و همیشه به شما میدهد ، جمله زیباست ، چیز عجیب تو عشق اینه که نفر مقابلت بتونه ادم رو از قالب فیزیکی جهان پر از یکنواختی ، بیرون بیاره ، بزرگترین واکنش های شیمیایی جهان درون ذهنت اتفاق بیوفته و بی دلیل دلت برای نگاهش تنگ بشه شاید هزاران دلیل منطقی براش بشه چید ولی ته دلمون میدونیم تموم این دلایل فقط برای اروم کردن خود ماست چون دلمون نمیخواد ارتباط جهان واقعیمون رو از دست بدیم ، حالا برسیم به جمله بالا ، وقتی کسی نتونه باعث ازاد شدن عامل های شیمیایی ذهنت بشه عشقش رو به راحتی و همیشه هم بیان کنه فایده ای نداره ، صد البته مطلب شما بعد از گرایش و علاقمندی دونفر بهم بیان شده که در این صورت کاملا درست و صحیح خواهد بود ، کاش میشد مسابقه ای برای دیدگاه عشق مردها و زنهای بالای ۶۰ سال گذاشت تا واقعا دید یه ادم ۶۰ ساله عشق رو چجوری میبینه بعضی وقتها دلم میخواد بدونم وقتی ۶۰ سالم شد چجوری میشه به علاقه ای که از جنس فیزیک نیست نگاه کرد البته عشق والدین به فرزند از همین جنسه ولی باید عشق بین دونفر رو هم بررسی کرد ، زندگی پر از رازها و رمزهاست عشق فقط اولین راه پر از ماجرای این خلقت پر عظمته ، بابت توضیحات زیادم ازتون معذرت میخوام

  2. For immunofluorescence detection, the samples were incubated in blocking buffer containing Alexa 647 conjugated secondary antibodies for 24 h at RT buy online cialis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *