کشورهایی که بیشترین کاربران اینستاگرام را دارند (2020) 

4.3
(7)

در این بخش کشورهایی را به شما معرفی می کنیم که بیشترین کاربران اینستاگرام را دارند. شبکه اجتماعی اینستاگرام متعلق به شرکت فیس بوک است و در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در تمام جهان می باشد، در کشور ما هم اینستاگرام کاربران بسیاری دارد و هرکدام از ما حداقل روزی 30 دقیقه با اینستاگرام کار می کنیم.

رتبه 1: ایالات متحده آمریکا

کشور ایالات متحده آمریکا بیشترین آمار کاربران اینستاگرامی را به خود اختصاص داده، قدرتمندترین کشور دنیا در سال 2020 بیش از 116 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام دارد. زنان آمریکایی 57 درصد و مردان آمریکایی 43 درصد این آمار را به خود اختصاص می دهند، در ایالات متحده افراد تحصیل کرده و ثروتمندان (ریچ کیدزها) درصدر فعال ترین کاربران قرار دارند.

رتبه 2: هند

کشور هند با بیش از 73 میلیون کاربر فعال، رتبه دوم لیست بیشترین کاربران اینستاگرامی را به خود اختصاص داده است، این کشور بالغ بر 1 میلیارد جمعیت دارد و جزو بزرگترین کشورهای جهان می باشد. 73 میلیون کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام رقم بالایی است اما به نسبت جمعیت این کشور بزرگ آمار بالایی برای هندی ها محسوب نمی شود.

رتبه 3: برزیل

کشور برزیل که در آمریکای جنوبی قرار دارد با داشتن 72 میلیون کاربر اینستاگرامی در سال 2020 رتبه سوم لیست امروز را به خود اختصاص داده، 34 درصد جمعیت این کشور از اینستاگرام استفاده می کنند و افرادی که در رده سنی بین 20 تا 35 سال قرار دارند، بیشترین درصد کاربران برزیلی را تشکیل می دهند. درکل 60 درصد از کاربران اینستاگرام در برزیل را زنان تشکیل می دهند.

رتبه 4: اندونزی

کشور اندونزی که در آسیای جنوبی قرار دارد با بیش از 60 میلیون کاربر فعال رتبه چهارم لیست بیشترین کاربران اینستاگرامی را به خود اختصاص داده، این کشور بالغ بر 200 میلیون نفر جمعیت دارد. 51 درصد جمعیت کاربران اینستاگرام در این کشور را مردان و 49 درصد را زنان تشکیل می دهند که افراد بین 18 تا 25 سال درصدر این جمعیت قرار دارند.

رتبه 5: روسیه

روسیه، بزرگترین کشور جهان 144 میلیون نفر جمعیت دارد و 42 میلیون روسی جزو کاربران اینستاگرام هستند. زنان روسی 58 و مردان روسی 42 درصد جمعیت اینستاگرامی این کشور را تشکیل می دهند که در این بین افراد 24 تا 35 ساله درصد فعال ترین کاربران قرار دارند. افراد 15 تا 18 سال هم کمترین آمار کاربران اینستاگرام در کشور روسیه را دارند.

رتبه 6: ترکیه

کشور ترکیه با بیش از 37 میلیون کاربر فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام در رتبه 6 لیست امروز قرار دارد. جمعیت این کشور 81 میلیون نفر است و بیش از یک-سوم ترکیه ای ها در اینستاگرام ثبت نام کرده اند. درصد کاربران مرد در این کشور بیشتر است و مردان ترکیه ای 60 درصد جمعیت اینستاگرامی این کشور را تشکیل می دهند.

رتبه 7: ژاپن

کشور ژاپن با داشتن بیش از 27 میلیون کاربر اینستاگرامی در رتبه هفتم لیست امروز قرار دارد. ژاپن بیش از بیش از 126 میلیون نفر جمعیت دارد که 21 درصد از کل جمعیت این کشور را کاربران اینستاگرام تشکیل می دهند. زنان ژاپنی 58 درصد و مردان ژاپنی هم 42 درصد اینستاگرامی ها را تشکیل می دهند. افرادی که در رده سنی بین 25 تا 35 سال قرار دارند بیشترین درصدر لیست کاربران فعال قرار دارند.

رتبه 8: ایران

کشورمان ایران با داشتن بیش از 24 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام در جایگاه هشتم لیست بیشترین کاربران اینستاگرامی قرار دارد. با توجه به فیلتر بودن اکثر شبکه های اجتماعی در کشورمان مردم ترجیح می دهند از اینستاگرام استفاده کنند. افراد بین 15 تا 35 سال درصدر جمعیت اینستاگرامی ایران قرار دارند. ایران 81.16 میلیون نفر جمعیت دارد و تقریبا یک-سوم هموطنان مان در اینستاگرام حساب دارند.

رتبه 9: انگلستان

بریتانیای کبیر با داشتن 23 میلیون کاربر اینستاگرامی در رتبه نهم لیست امروز قرار دارد. انگلستان 56 میلیون نفر جمعیت دارد و تقریبا نیمی از انگلیسی ها از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. زنان انگلیسی 56 درصد و مردان انگلیسی هم 44 درصد این جمعیت 23 میلیون نفری را تشکیل می دهند. افرادی که در رده سنی بین 24 تا 34 سال قرار دارند پیشتاز لیست اینستاگرامی ها در انگلستان هستند.

رتبه 10: مکزیک

کشور مکزیک یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان 130 میلیون نفر جمعیت دارد. از بین این جمعیت 22 میلیون نفر در شبکه اجتماعی اینستاگرام حساب کاربری دارند و زنان مکزیکی بیشترین درصد آن را از خود کرده اند. 17 درصد از کل جمعیت کشور مکزیک از اینستاگرام استفاده می کنند و افرادی که در رده سنی بین 18 تا 24 سال قرار دارند بیشترین سهم این جمعیت را دارا می باشند.

منبع:https://www.parsnaz.com/

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

Check Also

تکنولوژی تشخیص چهره چه مزایا و معایبی دارد؟

تکنولوژی تشخیص چهره چه مزایا و معایبی دارد؟

4.2 (9) تکنولوژی تشخیص چهره به بخشی از زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان …

One comment

  1. شهنام محمدنظر

    ایران رتبه چندم هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *