نقاشی‌های حیرت‌انگیز با میخ و سیم
نقاشی‌های حیرت‌انگیز با میخ و سیم

نقاشی‌های حیرت‌انگیز با میخ و سیم

4.7
(27)

نقاشی‌های حیرت‌انگیزی که با میخ و سیم خلق شدند

یک هنرمند روسی به نام کنستانتین کلانتا چهره تعدادی از افراد مشهور را با استفاده از سیم و میخ روی تابلو‌های بوم نقاشی کرد.
در ابتدا نقاشی‌های یک نقاش روسی به نظر می‌رسد با قلم کشیده شده‌اند اما واقعیت چیز دیگری است، مانند تصویر ستاره جهانی سینما، خواکین فونیکس که با بازی شخصیت معروف “جوکر” به معروفیت زیادی در بین علاقه‌مندان به سینما رسید.
به گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، کوستانتین خیلانتا، ۲۷ ساله، در سال ۲۰۰۸ مهارت خود را در زمینه نقاشی آغاز کرد.

او با طرح اولیه کسی که می‌خواهد او را نقاشی کند، کار خود را شروع می‌کند و قبل از برداشتن طرح و شروع به کار با نخ، میخ‌ها را برای ایجاد یک طرح به بوم خود می‌کوبد.

” خیلانتا در این باره گفت: “من طرح اولیه ندارم، من از نخ مانند مداد استفاده می‌کنم و فقط می‌کشم. من لایه‌ها و سایه‌هایی ایجاد می‌کنم که قبلا آن‌ها را با نقاشی با پاستل می‌آموختم؛ بنابراین به نظر من همان کار است. “

نقاشی‌های حیرت‌انگیز با میخ و سیمنقاشی‌های حیرت‌انگیز با میخ و سیم

 

 

در یک نقاشی مرتبط و مشابه با این نقاشی، یک هنرمند هندی با کشیدن نقاشی از رهبران و هنرمندان جهان استعداد خود را با استفاده از ماشین تحریری که از زمان جوانی روی آن کار می‌کرد، ابراز کرد؛ این هنرمند این سرگرمی را در سال ۱۹۶۸ یاد گرفت.
این هنرمند هندی از طریق ماشین تحریر خود رهبران، هنرمندان، جاذبه‌های گردشگری و زیارتگاه‌های مذهبی هند را به تصویر می‌کشد و تصاویر در آخر به نظر می‌رسد گویی که توسط قلمو کشیده شده است.

آثار او در چندین روزنامه منتشر شده و تعداد آن‌ها به ۳۰۰ اثر هنری جدید در نوع خود رسیده است. از مشهورترین نقاشی‌های او چهره‌های بین المللی از جمله ماهاتما گاندی و مادر ترزا و نلسون ماندلا است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 27

تاکنون رأی نداده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید

Check Also

دایره رنگ

دایره رنگ

4.3 (28) دایره رنگ تمام رنگ ها از ترکیب سه رنگ اصلی آبی، زرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *